Het lukt niet om de huur te betalen. Wat nu?

Rondkomen valt soms niet mee. U probeert een tijdje om het ene gat met het andere gat te dichten, maar op een gegeven moment wil het niet meer. Wat kunt u dan doen?

Heeft u moeite om de huur op tijd te betalen? Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 088 - 20 33 000. Een van onze medewerkers kan samen met u kijken wat de oorzaak is en hoe u dit kunt oplossen.

Wilt u meer informatie en tips over omgaan met geld? Kijk eens op de site van het Nibud: https://www.nibud.nl/consumenten/begroten-en-budgetteren/. Er zijn ook organisaties die u kunnen helpen met uw financiën. Wij kunnen samen met u kijken welke organisatie u het beste kan helpen. We kunnen u bijvoorbeeld in contact brengen met een preventiemedewerker van de gemeente. Deze kan samen met u kijken wat mogelijk is.

Het is altijd verstandig om contact met ons op te nemen als u problemen heeft met betalen. Een huurachterstand is erg vervelend en lastig om weer in te lopen. Hoe eerder u dit met ons bespreekt, hoe beter. U kunt langskomen op ons kantoor voor een gesprek. Nog beter is het om een afspraak te maken, zodat we echt tijd voor u hebben om dit rustig te bespreken.