Wat kan ik doen in mijn klantportaal (Mijn Lefier)?
Algemeen
In uw klantportaal Mijn Lefier kunt u de gegevens zien die wij van u, uw contract(en) en uw woning beschikbaar hebben. Het gaat om de volgende zaken:
- Nota-overzicht - hier vindt u een overzicht van uw betaalde en onbetaalde nota's.
- Contract(en) - hier vindt u welke contracten u heeft en heeft gehad met de bijbehorende Woningwaarding (WWS).
- Persoonlijke gegevens - hier vindt u de gegevens die wij van u en de eventuele medehuurder hebben.
- Contacthistorie - hier vindt u de contactmomenten terug die u heeft gehad met Lefier.
Daarnaast kunt u veel zaken digitaal regelen in uw klantportaal:
Betalen
- Uw betaalwijze kiezen.
- Een betalingsregeling aanvragen.
- Een overzicht van uw lopende betalingsregeling aanvragen.
- Uw rekeningnummer wijzigen.
- Openstaande nota's betalen via iDeal.
Verhuizen
- Uw huur opzeggen.
- Een verhuurdersverklaring aanvragen.
- Woningruil aanvragen.
Contract
- Onjuiste of onbekende gegevens doorgeven (persoonlijke gegevens of gegevens van de woning).
- Huurspecificatie opvragen.
- Medehuurderschap aanvragen.
- Inwoning melden.
- Eenmalige huurverlaging aanvragen (tijdelijk beschikbaar).
Woning
- Een reparatie melden.
- Aardbevingsschade melden.
- Naamplaatje bestellen.
- ZAV-aanvraag indienen (Zelf klussen)
Over Lefier
- Een compliment geven.
- Een klacht over onze dienstverlening melden.