Vertaal deze pagina

Periodiek onderhoud

Als u een reparatie meldt, voeren we die uit. Maar we doen ook geregeld groter onderhoud aan de woningen. Denk bijvoorbeeld aan schilderwerk of vervanging van de cv-ketels. Dat noemen we periodiek onderhoud. Daarmee blijft de kwaliteit van de woningen goed, nu en in de toekomst. Als Lefier in uw woning periodiek onderhoud gaat uitvoeren, krijgt u hierover van te voren een brief.

Periodiek onderhoud

Wanneer gaat er planmatig onderhoud bij mij plaatsvinden?

Neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 088 2033000.

Wie betaalt het schoorsteen vegen?

Dit verschilt per woning/complex. Neemt u hiervoor contact met ons op via 088 2033000.

Mijn cv-ketel is kapot/werkt niet goed, kan ik een nieuwe cv-ketel krijgen?

Als uw cv-ketel niet goed werkt, kunt u rechtstreeks een afspraak maken met de Energiewacht via telefoonnummer 088 – 5553000. Zij gaan dan uw ketel controleren.
Mocht de Energiewacht van mening zijn dat de cv-ketel vervangen moet worden, dan geeft ze dat aan ons door.

De vakman die voor een reparatie bij mij is en wil ook graag een inspectie uitvoeren van de keuken, het toilet en de douche. Waarvoor is dit?

Lefier is de kwaliteit van de keuken, douche en toilet van het complete woningbezit aan het inspecteren. We gebruiken deze informatie voor onze lange termijn onderhoudsplanning.

Ik heb zonnepanelen, maakt Lefier deze schoon?

Nee, zonnepanelen hoeven niet schoongemaakt te worden.