Algemeen
Geen nul-op-de-meter woning (NOM)?
Controleer in de meterkast of de schakelaar waar de zonnepanelen en omvormer op aangesloten zit naar beneden staat. Is dat het geval? Dan kun je de schakelaar weer omhoog duwen en moeten de zonnepanelen weer stroom opwekken. Staat de schakelaar goed en wordt er nog steeds geen stroom opgewekt? Dien dan een reparatieverzoek in bij ons.
Nul-op-de-meter woning (NOM)?
Controleer of er een schakelaar in de meterkast naar beneden staat. Is dat het geval? Dan kun je de schakelaar weer omhoog duwen en moeten de zonnepanelen weer stroom opwekken. Wordt er nog steeds geen stroom opgewekt? Neem dan telefonisch contact met ons via 088 – 20 33 000.
Zonnepanelen geplaatst door Ecorus?
Zijn de zonnepanelen geplaatst door Ecorus dan zit er altijd een sticker in de meterkast van Ecorus met daarop het telefoonnummer vermeldt. Vraag dan ook altijd of er een sticker van Ecorus aanwezig is.
Stap 1: Controleer in de meterkast of de schakelaar, waar de zonnepanelen en omvormer op aangesloten staan, naar beneden staat.
Stap 2: Duw de schakelaar weer omhoog. Hierna werken de panelen weer. Staat de schakelaar omhoog en wordt er nog steeds geen stroom opgewekt?
Stap 3: ga naar www.eleena.eu of log in via de Eleena-app. Uw gebruikersnaam en wachtwoord heeft u via een brief of e-mail van Ecorus ontvangen. Inloggen kan ook met behulp van uw postcode en serienummer die op het ‘Eleena-kastje’ staat , is vermeld. Dit nummer bestaat uit 16 tekens en is onder het leesvenster in het midden weergegeven
Via de website of de app kan u zien of de panelen (voldoende) energie opwekken. Vermoed u dat uw panelen niet of onvoldoende werken? Wij kunnen u direct doorverbinden met Ecorus via 0851-303620 (Bereikbaar van 9:00 tot 12:00 uur en van 13:00 toto 17:00 uur).