Kan ik een betalingsregeling aanvragen?
U kunt een betalingsregeling aanvragen via uw Mijn Lefier-account. Ga hiervoor naar de tegel aanvraag betalingsregeling. Wij kijken daarna wat mogelijk is.
Klik hier om in te loggen in uw account.
Nog geen account? Klik hier om uw account te activeren met uw e-mailadres en de laatste 5 cijfers van uw bankrekeningnummer dat u gebruikt om uw huur te betalen.
Lukt het u niet om via uw account een aanvraag te doen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088 – 20 33 000.
Als u in aanmerking komt voor een betalingsregeling, kunt u uw huurachterstand in termijnen betalen. Dit kost niets extra, maar er zijn wel voorwaarden. Bijvoorbeeld:
- Geen regeling in het eerste jaar van uw contract.
- Geen regeling binnen een jaar na een vorige regeling.
Is een betalingsregeling met u niet mogelijk, omdat u niet aan de voorwaarden kunt voldoen? Dan adviseren wij u hulp bij uw financiën te zoeken. Via deze link vindt u welke instanties u daarbij kunnen ondersteunen. Wij komen graag met u in contact om u te kunnen helpen bij het kiezen van de juiste instantie.
Als we een betalingsregeling afspreken, moet u zich eraan houden. Ook moet de lopende huur op tijd betaald worden. Houdt u zich niet aan de afspraken, dan stopt de regeling en moet u de achterstand in één keer betalen.
Kunt u de huurachterstand toch ineens betalen? Dan is dat geen probleem. Vermeld bij uw betaling duidelijk dat het om de aflossing van de betalingsregeling gaat, uw klantnummer en adres.