Kabel en internet

Veel gevraagd over Kabel en internet

Ik woon in een studentenkamer en heb een vraag over draadloos internet.

Algemeen

Als internet niet bij je huur is inbegrepen (raadpleeg hiervoor het huurcontract), kun je zelf een internetabonnement afsluiten bij een provider. Let er wel op dat je de juiste aansluitingen hebt in de woning.

Als internet wel bij je huur is inbegrepen, dan regelt Lefier dit voor jou.

Storing internet?

  • Woon je in de Dragant (Duindoornstraat 91-1 t/m 131-15), de Acero (Esdoornlaan 226 t/m 312), de Van Heemskerckstraat 1, Eendrachtskade 6-10 of 58-200?? Dan kun je rechtstreeks bellen met ITT desk op 085-0140141.
  • Woon je in het pand aan de Kraneweg 2 en 4 of Melkweg 26? Neem dan contact met het berdrijf MetaMicro automatisering. Tel.: 0503168168. E-mail: info@metamicro.nl.

Wie is verantwoordelijk voor de telefoon- en/of kabelaansluiting in mijn woning?

Algemeen

Lefier is ervoor verantwoordelijk dat er een telefoon- en/of kabelaansluiting in de woning aanwezig is (meestal is dat in de meterkast). Voor bekabeling vanaf de aansluiting naar één of meerdere plekken in uw woning bent u zelf verantwoordelijk.

Lefier is niet verantwoordelijk voor het signaal of storingen aan de aansluiting. Daarvoor zijn de provider en netwerkeigenaar verantwoordelijk.