Vertaal deze pagina

15-11-2018

Uitbreiding dienstverlening Lefier!

Openingstijden uitgebreid en Mijn Lefier voor huurders live

Lefier blijft in beweging. Daarbij vinden we het belangrijk om te kijken hoe we onze klanten beter van dienst kunnen zijn. Een uitbreiding van de openingstijden van onze kantoren afgelopen voorjaar is hier een mooi voorbeeld van.

Openingstijden kantoren Lefier
Onze kantoren zijn nu iedere werkdag van 8.00 tot 16.30 uur geopend voor onze klanten die het prettig vinden om persoonlijk langs te komen en hun vragen te stellen.

Mijn Lefier voor huurders
Een ander voorbeeld is de livegang van Mijn Lefier voor huurders op www.lefier.nl. In deze digitale omgeving kunt u allerlei zaken eenvoudig en snel regelen. Op een moment dat het u goed uitkomt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Wat kunt u doen in Mijn Lefier?

  • Mijn startpagina.
    U kunt zelf een reparatie melden en meteen een afspraak maken.
    U kunt uw bankrekeningnummer wijzigen.
    U kunt uw huur opzeggen.
  • Mijn woning. U kunt uw woninggegevens bekijken, zoals de opbouw van de huurprijs en de woningwaardering.
  • Mijn gegevens. U kunt uw persoonlijke gegevens bekijken en eventueel uw postadres, telefoonnummer en e-mailadres wijzigen.
  • Mijn financiën. U krijgt een overzicht van uw nota’s en kunt openstaande nota’s meteen via iDEAL betalen.

Heeft u uw account nog niet geactiveerd?
Dit kunt u heel eenvoudig doen via activeren.lefier.nl. Hier kunt uw e-mailadres en activatiecode invoeren. De activatiecode vindt u in de brief die u onlangs heeft ontvangen. Geen brief ontvangen? Neem dan contact met ons op via de mail (info@lefier.nl) of telefonisch (088- 20 33 000).

Wilt u geen gebruik maken van uw account?
Geen probleem. Dan kunt u gewoon op uw gebruikelijke manier uw zaken met ons regelen. Daar verandert niets aan.