Vertaal deze pagina

Klacht melden

Wij doen er alles aan om goede producten en diensten te leveren. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Wanneer u een klacht heeft, kan dat over allerlei onderwerpen gaan. Bijvoorbeeld over een reparatie die slecht is uitgevoerd of op zich laat wachten. Of een medewerker die niet goed luistert of u niet correct behandelt. Iedere klacht verdient de aandacht van de juiste persoon. Heeft u een klacht? Meld het ons en wij helpen u graag. Samen kunnen we zoeken naar een geschikte oplossing.

Hoe kan ik mijn klacht melden?
Meld uw klacht bij voorkeur schriftelijk, zodat u in uw eigen woorden kunt uitleggen wat er aan de hand is. Op die manier worden onduidelijkheden voorkomen.
Let op: Als u graag iets gerepareerd wilt hebben aan uw woning, dien dan een reparatieverzoek in.

Klachtenformulier
U kunt op onze website ons formulier 'Klacht melden' invullen.

Per brief
Beschrijf uw klacht in een brief en stuur deze naar Lefier. De adresgegevens vindt u op onze contactpagina .

Telefonisch
Vindt u het lastig om uw klacht schriftelijk te melden, dan kunt u contact opnemen met ons algemene telefoonnummer 088 2033000.

Hoe gaan we om met uw klacht?
Nadat u de klacht bij ons heeft ingediend, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Hierin staat binnen welke termijn Lefier contact met u opneemt.

Geschillencommissie
Bent u na de afhandeling van uw klacht nog niet tevreden of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie in uw regio. Dit is een onafhankelijk orgaan. Kijk bij 'Geschillencommissie' voor de werkwijze en de adressen.