Klacht melden

Wij doen er alles aan om goede producten en diensten te leveren. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Wanneer u een klacht heeft, kan dat over allerlei onderwerpen gaan. Bijvoorbeeld over een reparatie die slecht is uitgevoerd of op zich laat wachten. Of een medewerker die niet goed luistert of u niet correct behandelt. Wij leren graag hoe het beter kan. Heeft u een klacht? Meld het ons en wij helpen u graag. Samen kunnen we zoeken naar een geschikte oplossing.

Hoe kan ik mijn klacht melden?
Let op: als u graag iets gerepareerd wilt hebben aan uw woning, klik dan hier om een reparatieverzoek in te dienen. 

Klachtenformulier
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Meld dat dan via onze website. 

  • Uw Mijn Lefier-account
    Meld uw klacht via het klachtenformulier in uw account in de Mijn Lefier-omgeving (log hier in). 
  • Website
    U kunt uw klacht ook melden via onze website door het formulier 'Klacht melden' in te vullen.
  • Telefonisch
    Vindt u het lastig om uw klacht digitaal te melden, dan kunt u contact opnemen met ons algemene telefoonnummer 088 – 20 33 000.

Hoe gaan we om met uw klacht?
Nadat u de klacht bij ons heeft ingediend, ontvangt u binnen 2 werkdagen een reactie.

Geschillencommissie
Bent u na de afhandeling van uw klacht nog niet tevreden of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie in uw regio (in Groningen heet dit de ‘Klachtencommissie’). Dit is een onafhankelijk orgaan. Kijk bij 'Geschillencommissie' voor de werkwijze en de adressen.